AKTUALNOŚCI
Nasze USŁUGI
ZARZĄDZANIE I ADMINISTROWANIENIERUCHOMOŚCIAMI
ORGANIZACJA I ADMINISTROWANIE
WSPÓLNOTAMI MIESZKANIOWYMI
ADMINISTRACJA KAMIENIC
PROWADZENIE RACHUNKOWOSCI
DLA WSPÓLNOT I BUDYNKÓW
ZARZĄD SĄDOWY I PRZYMUSOWY
PORADY I OPINIE DOTYCZĄCE
NIERUCHOMOŚCI
Oferujemy następujące usługi:
- zarząd wspólnotami mieszkaniowymi
- zarząd budynkami
- sądowy zarząd budynkami
- sądowy zarząd wspólnotami mieszkaniowymi
- kuratela majątku spadkowego
- administracja wspólnotami mieszkaniowymi
- administracja budynkami
- rachunkowość wspólnot mieszkaniowych
- rachunkowość kamienic
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Rachunkowość wspólnot mieszkaniowych
Poniżej podajemy w punktach zakres czynności i obowiązków w zakresie rachunkowości wspólnot mieszkaniowych, obowiązujący jako standard w Naszj Firmie.
1.Ustalenie planu kont zatwierdzonego przez zarząd wspólnoty.
2.Prowadzenie ewidencji księgowej (na programie FK Symfonia) - rejestry przychodów i kosztów, raportów kasowych i wyciągów bankowych, z rozbudowaną analityką kont rozrachunkowych ( należności i zobowiązania) - bieżąca kontrola sald kartotek analitycznych.
3.Sporządzanie przelewów dotyczących zobowiązań i na podstawie ustaleń ich realizacja.
4.Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z rachunkowością.Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z rachunkowością.
5. Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla nieruchomości.
6. Kompleksowa obsługa w zakresie ZUS-u, płac i podatków.
- sporządzanie miesięcznych zestawień przychodów i kosztów dla klientów będących płatnikami zaliczek na podatek dochodowy (PIT i CIT);
- sporządzanie przelewów podatkowych i ZUS-owskich;
- rozliczenia roczne ustawowo wymagane związane z zarządzaniem nieruchomością;
- sporządzanie deklaracji podatkowych ( PIT-4R, PIT-11, CIT-8);
7. Sporządzanie sprawozdań finansowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
8. Tworzenie projektów planów gospodarczych zapewniających płynność finansową nieruchomości
9. Możliwość udzielania porad w zakresie administracji budynkiem.
Obowiązkiem w zakresie finansów i księgowości jest:
1.[EWIDENCJA] Prowadzenie ewidencji ponoszonych kosztów i uzyskiwanych przychodów.
2.[ROZLICZENIA] Przygotowywanie rocznych sprawozdań z ponoszonych kosztów i uzyskiwanych przychodów.
3.[WERYFIKACJA FAKTUR] Weryfikowanie rachunków i faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz przygotowanie ich realizacji.
4.[ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW] Przechowywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych na czas trwania umowy.
Na kolejnej stronie informujemy:
JAK ZLECIĆ RACHUNKOWOŚĆ ?
Odwiedź Naszą Firmę

ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Kraków, ul. Ariańska 15